Als we aan meneer Piket vragen wat zijn verwachting was en of we hieraan hebben kunnen voldoen krijgen we hoopvolle woorden als reactie: “De communicatie met Remko was top. Hij kon goed uitleg geven over wat wij wilden.” Onze financieel adviseurs maken een berekening met een verwachte besparing. Zo deed Remko dit ook voor Harry. “Remko had al snel berekend hoeveel we zouden kunnen besparen. Hij vertelde ons dat we op maandbasis zo’n €350,- minder kwijt zouden zijn. Dit is uitgekomen!”
Met welke vraag kwam je bij Oversluiten.nl terecht?
“Ik had al eerder een contract afgesloten met Oversluiten.nl.” Zegt Harry. 5 jaar geleden is hij namelijk bij ons terecht gekomen voor het afsluiten van een persoonlijke lening. “Voor deze vraag wist ik dus snel dat ik weer bij Oversluiten.nl terug zou komen. Ik heb bewust meteen voor Oversluiten.nl gekozen omdat ik al goede ervaringen had gehad met jullie bedrijf tijdens het afsluiten van mijn persoonlijke lening. We wilden een bedrag verhogen waarbij ons rentevrij gedeelte maar 50% van het totaalbedrag mocht zijn. Remko is bij ons thuis geweest om alles voor te spiegelen en goed uit te leggen. Hij heeft alle onderdelen van de hypotheek uitgelegd en daarbij ook uitgelegd waarom het werd opgesplitst. Na deze duidelijke uitleg heeft hij contact opgenomen met een aantal banken. Nationale Nederlanden bleek voor ons het voordeligste aanbod te kunnen doen. Uiteindelijk is ook de afspraak bij de notaris gemaakt om de hypotheek rond te krijgen.”
“Ik ging van €1.550,- naar €1.160,- in de maand”
Het oversluiten van een hypotheek zorgt voor een flinke daling van je maandlasten. Zo ook bij meneer Piket. We vragen aan hem hoeveel voordeel het hem heeft opgeleverd. “Eerste betaalde ik ongeveer €1.550,- per maand. Nu is dat nog maar €1.160,- per maand. Een daling van ongeveer meer dan €350,- per maand!” Over de gehele looptijd een hoog bedrag dus.
>> lees meer over hypotheek oversluiten in onze gratis complete gids
Wat vind je van de werkwijze en het personeel van Oversluiten.nl?
We vinden het bij Oversluiten.nl altijd heel belangrijk dat de klant een goed gevoel krijgt. De vraag wat de klant vindt van de werkwijze en het personeel is dan ook een belangrijke. “Ik vond de uitleg heel fijn.” zegt Harry. “Alles werd heel goed uitgelegd en dat is natuurlijk wat je zoekt als klant. Je zit te wachten op die nieuwe hypotheek, wat frustrerend kan zijn. Als er dan goed wordt uitgelegd waarom er op bepaalde dingen langer gewacht moet worden, dan is dat helder. De communicatie was goed!”
Zijn er verbeterpunten voor Oversluiten.nl?
“Het enige dat we als negatief hebben ervaren tijdens onze oversluiting was de lange wachttijd zo nu en dan. Dit lag echter bij de bank en niet bij Oversluiten.nl. De bank had extra gegevens nodig, en dus uit de handen van Oversluiten.nl.”
"Op maandbasis zijn we meer dan €350,- minder kwijt!"